woensdag 17 augustus 2011

Update: €5.000,- uitdaging augustus 2011

Een tijd geleden heb ik gezegd dat ik de komende twee jaar een tekort in mijn budget heb van €10.000,-. Hoewel de wet op instellingscollegegeld met een jaar is uitgesteld, blijkt, vanwege een samenloop van omstandigheden, dat dat tekort blijft staan. Maar gelukkig heb ik de €5.000,- uitdaging!


De afgelopen maand heb ik extra gewerkt. Dat heeft zich vertaald in extra salaris met de som van €445,-.




Stand van zaken €5.000,- uitdaging:
Mobiele telefoon:   €    744,-
Extra salaris juni:   €   699,57
Extra salaris juli:    €    445,-
Totaal:                     €1.888,57
Nog te gaan:           €3.111,43

1 opmerking:

  1. VRIJHEID TOT FINANCIËLE SUCCES E-mail: fundingcapitalplc@gmail.com

    Ik wil dit op de hoogte brengen van het publiek over hoe ik het financieringscircuitlening PLC ontmoette nadat ik mijn baan verliep en door mijn bank en andere financiële instelling geweigerd werd door mijn credit score. Ik kon mijn kinderkosten niet betalen. Ik was achter op de rekeningen, op het punt om uit het huis gegooid te worden wegens mijn onvermogen om mijn huur te betalen. Het was in deze periode mijn kinderen werden door pleegzorg genomen. Toen ik ergens op zoek was naar fondsen, waar ik 3,670 dollar kwijt dat ik van vrienden had geleend die ik door twee bedrijven kreeg. Totdat ik door een zeer goede vriend naar Funding Circle Plc was verwezen, dus als je een lening nodig hebt, adviseer je deze Godsent-lener via Email: fundingcapitalplc@gmail.com en wees vrij van scam 'Jennie Cortez op naam van Verenigde staat


    BeantwoordenVerwijderen