donderdag 9 december 2010

Shoppen met moeders!

De mensen die mij kennen weten dat ik zelden kleren koop. Maar de afgelopen dagen was het koud en ik heb nauwelijks dikke truien. Daarnaast hebben "The Huzzband" en ik tijdens onze budgetmeeting beslist dat het tijd was voor winterkleding, dus heb ik mijn moeder gebeld en zijn we lekker gaan winkelen.

Kijk, een van mijn pijnpunten is dat ik, vanwege mijn schuldenlast, niet in staat ben geweest om mijn moeder te helpen of te verwennen zoals ik dat graag wilde. Die vrouw heeft keihard gewerkt om mij en haar andere Wanna-Be Nomads op te voeden. En ik vind nu dat zij de vruchten mag plukken van haar harde werken. Aangezien de schulden uit de weg zijn en ik ruimte heb binnen mijn budget voor leuke dingen, wil ik deze leuke dingen graag met haar delen. Dus hebben we gewinkeld voor twee.

Door het alleen opvoeden van kinderen, is mijn moeder overigens een koopjesjager pur sang geworden. Winkelen met mijn moeder is een exercitie in het meermalen omdraaien van een spreekwoordelijk dubbeltje. Zij weet leuke, goede kwaliteit wat dan ook (in dit geval kleding) te vinden voor een miniprijsje. Ik stond verbaasd. Een dagje winkelen met €200,- en het totale resultaat is: 2 paar handschoenen, een sjaal, 10 warme truien, 10 basics met lange mouwen, 4 maillots, 8 paar sokken en een lunch bij McDonalds. En het was niet eens uitverkoop.

Klap op de vuurpijl: Ik krijg de afgelopen dagen alleen maar complimenten dat ik zo leuk gekleed ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten