zondag 20 maart 2011

Budget houden op vakantie...

Ik ben op Gran Canariaaaa!
Heerlijk zo een vakantie. Ik voel mezelf helemaal tot rust komen (ookal heb ik essays te schrijven en ander schoolwerk te maken). De zon doet me zo goed. Maar waar ik thuis in staat ben om mijn hand op de knip te houden, is er hier van zuinigheid geen spoor te bekennen.

In deze nieuwe situatie vraag ik mij af hoe andere mensen omgaan met vakanties. Ik merk absoluut dat bepaalde (lees: toeristische) plekken duurder zijn dan andere. Gelukkig heb ik een broertje dood aan hypertoerisme en ben ik op zoek naar rust en niet naar luxe. Maar ik ben op zoek naar de balans tussen genieten en financieel slim vakantie vieren.

Als dit me lukt, schrijf ik er zeker weten een blog over. Lukt het me niet, dan zal ik er ook over schrijven... Alleen wordt het dan: wat niet te doen op vakantie ;)

In de tussentijd zal ik genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten